先驗車後落訂



今日有我們HK M I的粉絲,發了在Facebook一個貼文給我們看,內文提及,在網上找了一部車,於是就聯絡車主,要求到自己的車房檢查,但車主要先付訂金,並說清楚如果有大撞,會退回有關的訂金。
第一個錯:如果大家有留意到我們在各大平台的呼籲,未驗車之前根本就不應該給任何訂金!
第二個錯:如果單單一部車,沒有大撞,就可以順利出售,這樣也未免太大意!
因為車的引擎和波箱都非常之重要,特別是這一些歐洲車,牽涉的維修費,可以動輒過萬!
第三個錯:就算真係比訂金,都要白紙黑字寫清楚,必須要寫清楚車主的資料,包括姓名、身分證號碼、和車輛登記文件的副本,作為留底。
第四個錯:核對清楚文件,我們在各大平台都說明,很多是揸車出嚟的人,並不一定是車主,你必須要核對清楚,他是否車主,點核對?很簡單,就是叫車主提供車輛登記文件,同事也要求揸車來的人提供身分證,在一個簡單的核對。
第五個錯:就係太心急,有很多時有些人,會故弄玄虛,當你問有關車的資料時,車主會和你說有很多人睇這部車,如果你唔落訂,部車就好快俾人攞咗,到時就賣唔到俾你啦!
講真一句,如果真係咁搶手,咁咪算囉!
你同部車有冇緣份,同埋部車如果真係咁好賣,就唔會擺咗咁耐都冇人買啦!
其實呢啲都係銷售心理學,只要大家心要定,不要心急,不必要嘅損失自然會減低!
好啦,其實我哋由2006年開始到現在2022年,已經超過16年嘅時間,我哋喺不同嘅地方,不同嘅平台,都提醒左大家好多事情!
希望大家唔好再講呢一句:「唔緊要啦當買個教訓啦!」
大家要記住,每一個教訓都係錢嚟嘅,當大家都想教訓自己嘅時候,呢啲人,一日教訓你一次,一個月佢就可以隨時袋度幾萬蚊,因為大家都覺得,俾少少錢交學費好正常!
但係呢啲少少錢,就能夠養肥呢班人㗎啦。
以上資訊,純屬參考,請大家不要對號入座!
都係希望提提大家!