運輸署終於重開|想盡快過戶梗係要識揀驗車地方



運輸署因為疫情問題,所以停辦了櫃位的過戶服務,因而令到很多準買家,在疫情期間的過戶安排非常之麻煩,運輸署於6月24日已經公布,在6月29日重開有關櫃位的服務。

小貼士提提你

記得先驗車後落訂
揀驗車地方盡快過戶

香港島:金鐘夏愨道花園停車場;
九龍東:官塘APM停車場;
九龍西:西九龍中心停車場
新界區:沙田中央廣場停車場

大家要留意,如果需要留牌或套牌,必須在金鐘和長沙灣的運輸署才能夠辦理。

如果想保障到雙方

嘅利益,可以考慮我哋提供嘅汽車買賣合約。

所需嘅文件如下:

簽訂買賣合約

https://www.hkmi.com.hk/useful/post-2020110a/

首先在運輸署網站下載車輛過戶通知書
並填妥申請表格TD25

https://www.td.gov.hk/filemanager/common/tdforms/td25(2013.08).pdf

舊車主如需保留舊有車牌,俗稱「套牌」須要填上TD129表格

https://www.td.gov.hk/filemanager/common/tdforms/td129(2010.10)e_2.pdf

所需文件副本
1.牌簿(車輛登記文件) 正本
2.新舊車主身分證明文件  副本
3.新車主汽車保險臨時保單 副本
4.新車主最近三個月住址證明 副本
5.應繳費用
車輛過戶費用$1000
車輛及駕駛牌照服務費用
請參考以下網址:
https://www.td.gov.hk/filemanager/en/content_104/td341_12_2017.pdf

(以劃線支票形式,抬頭註明「香港特別行政區政府」)
,支票背面請寫上申請人姓名,聯絡電話及車牌號碼。

最後一同放入信封內遞交到有關牌照事務處

運輸署會按既定程序審批有關申請,並於批核完成後把相關牌照/許可證/批准信郵寄予申請人。

各位如果有任何查詢,隨時打電話俾我哋客戶服務熱線: 2588 1822。
如果需要有關汽車買賣合約,隨時問我地驗車嘅同事索取,亦都可以到我哋嘅網站下載。