有商有量 改地點改時間 車行帶女賣車實錄



星期六比平時繁忙,電話響過不停!有客人約驗車,已約好,點知轉頭又約同一部車,但地點時間不一樣,於是同事致電查詢了解,原來真是同一架車,只是車行約和客自己約。
我們當然叫客人自己約,始終報告寫客人名,客人亦接受,並約了九點,但同事了解,原來她住東九龍,一早去屯門驗車,路程頗長!
我們詢問她,如改下午五點在官塘會好點嗎?她説當然好,但不知屯門的車行肯不肯,我叫她問一問。怎知屯門間車行又肯,就是這樣,她就不用這麼早。
到驗車當天,見到兩家人,有大有小,莊小姐同丈夫囡囡和她的朋友,而車行竟然帶埋個囡來,真係變左兒童天地,莊小姐的囡囡,和車行袁生的囡囡,有講有笑。
我地就繼續驗車,部車2010年咪數7萬幾,完全符合!全車冇接駁,車底亦冇大撞和事故,整體合格,再試埋引擎,有些地方有油漬,但不是滲油,而底担亦有地方損耗,我們都一一記下。
大概用了不到個半鐘,做完路試,發覺有地方響,於是再檢查,發現有四粒膠杯士老化。
今天真的好開心,唔知以為兩家人都識,原來是買賣雙方,如果日日做呢d order就Very Good!
又唔收訂任驗都唔止,重揸埋架車岀九龍就客人。
究竟是二手車行業變,還是市場改變二手車行業,這個問題就不得而知!
但大家謹記,先驗車後落訂,就唔需要理會誰變與不變。
‪#‎香港驗車肯為你把關的驗車公司‬