‪‎這是事故車‬ 錦繡連驗兩部 連鑊兩部 車行要求中止 提早收工



[ ‪#‎這是事故車‬ ] 錦繡連驗兩部 連鑊兩部 車行要求中止 提早收工

早兩天說Freed是高危車,大量事故車流岀市面。
今次主角是錦繡大道某車行,連約兩部,兩個客都在場。
第一部海豚灰Freed,開始驗車身,都好好地,點知一度個頂,成頂都係灰,個客見到即時O咀!問點解?好簡單,呢部是北海道雪掩車,部車一定是被雪蓋過,所以成個頂凹左,再加上車頂有接駁位生銹,我們確定車頂一定是朋灰整平,再噴油!所以油漆厚度超標,超到離譜!
備註:正常應不超過100,大家看度油機的讀數是1300,可想而知,凹陷得幾嚴重。
第二部都係海豚灰,個頭無事,但個尾有燒焊,真係盲都睇到,車行見到咁,又中止檢查。
當然我們驗車費就照收,亦提早收工。
呢間車行都唔係第一次,上次來架黑色Spike,再整架焊接尾沙板海豚灰Sienta,今次仲連環兩部海豚灰Freed有事,真係唔得佢死。
最攪笑就係,車行同買家都冇嘈交,仲好和諧!
點解?佢地講明,驗左先收訂,如果驗完部車有事故,會賠雙倍驗車費。
唔怪得!咁和諧啦!
‪#‎先驗車後落訂‬
‪#‎香港驗車肯為你把關的驗車公司‬

 

[ #這是事故車 ] 錦繡連驗兩部 連鑊兩部車行要求中止 提早收工早兩天說Freed是高危車,大量事故車流岀市面。今次主角是錦繡大道某車行,連約兩部,兩個客都在場。第一部海豚灰Freed,開始驗車身,都好好地,點知一度個頂,...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Wednesday, 29 July 2015