老千車行你諗都唔好諗 HKMI 唔會俾你過兩楝



老千車行你諗都唔好諗 HKMI 唔會俾你過兩楝

一直以來,客人直接預約驗車,是最好不過!但往往時間關係,又或者心急,又或者嫌煩,便叫車行代約。
其實車行約,都問題不大,但近期有老千車行,明知架車有事,就大献殷勤,先叫客人去某某地方驗車,客人當然唔同意,客人要求找HKMI,車行便說,我幫你約平100,又同個客說,驗完有報告,你可以不到場。
他們目的只有一個,就是不想客人到場,他們想等報告岀後,自己同客人講報告,客户見到報告又唔識睇,車行未有事地方,說沒事!
黑人憎到,說架車有報告,就一定冇事!有事就唔會岀報告!
為杜絕上述情況,今日同事去到車行驗車,一見便知架車有問題,成條陣駁上去。
同事見這情況,即時拒絕再驗,同事更勞氣地說,明知架車有事都賣,明知架車有事,都叫我地驗!
擺到明,又想揸住份報告去呃人!
所以同事,即時上報公司,執嘢走!
準買家記住以下提示:
1/未驗車,唔好落訂
2/自己約驗車,唔好由車行約
3/報告唔明,打電話給我們25881822,千萬唔好信車行講,報告是香港驗車岀,任何第三者,都無資格解釋。

老千車行你諗都唔好諗HKMI 唔會俾你過兩楝一直以來,客人直接預約驗車,是最好不過!但往往時間關係,又或者心急,又或者嫌煩,便叫車行代約。其實車行約,都問題不大,但近期有老千車行,明知架車有事,就大献殷勤,先叫客人去某某地方驗車...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Monday, 20 July 2015