新車都要驗 2016 ‎Voxy



行貨車水貨車都要驗
自上年 ‪#‎HKMI‬,推出新車驗收後,行內人包括新車代理,水貨代理,都説多餘!
‪#‎新車都要驗‬?擺到明 ‪#‎綽頭‬!想做多D生意,所以驗埋 ‪#‎新車‬。
首先HKMI是一間驗車公司,嚴格來說,HKMI是一間為消費者把關的驗車公司,所以關乎 ‪#‎消費者權益‬,我們都會樂意為消費者效勞!
同時,在過往的新車驗收過程,的確發現新車有不同類型,想都沒法想過的問題!
如新車換門、全車翻噴、車身花、車底變形、車身飾件脱落,車牌沒有固定等等..........
可以說無其不有,二手車出現的問題,竟然新車都有這情況。
一個買家,一個買車的買家,一個買新車的買家!買新車都是想買一架完美的新車,但未落地,就有上述情況,可接受嗎?
有些代理私下同師傅說,新車其實驗下都好,其實新車都真係有問題,但絕對唔會撞左,最多是揩花,換下門,都係些外表嘢!沒大問題!
新車主,你們能接受嗎?
#HKMI 絕不認同,就算真係有事,代理都應該坦白向車主交代,不能説小事一樁,而若無其事!
所以大家為求自保,記得 ‪#‎新車二手車‬,行貨車水貨車,代步車 ‪#‎家庭車‬,‪#‎揾食車‬,記得揾 ‪#‎香港驗車‬。
驗後報告2016Voxy,全車原裝油,沒有花凹,車底正型,是一部全新車。
恭喜車主!
‪#‎驗車‬ #HKMI #香港驗車
‪#‎先驗車後落訂核對文件必付本票‬
‪#‎香港驗車HKMI檢驗新車服務‬
‪#‎香港驗車HKMI買賣二手車前檢查‬