車行先收訂後驗車 車房驗後是事故車



車行先收訂後驗車
車房驗後是事故車
首先,車行先收訂才給客人驗車,我們並不贊同,但始終是買賣雙方的協議,我們都不加意見。
準買家將車,拿去自己的車房檢查,車房表示車的右邊陣有維修,同準買家説,是 ‪#‎事故車‬。
當然事故車,準買家要求退訂,但車行堅持車 ‪#‎直版‬,沒事故!
又説車房口講無憑,拒絕退訂!於是準買家為求真相,便致電 ‪#‎香港驗車‬ 查詢,問有沒有報告,又問會不會驗到是不是直版,同事向他表示可以。
於是 ‪#‎HKMI‬ 派了有二十多年車身維修,見事故車無數,車身維修專家,香港驗車最資深的同事,馬田大師兄。
雖然,我們對車行,收訂才給客人驗車,非常不認同,但我們依然會實話實說,‪#‎有果句講果句‬ !
這部 ‪#‎Audi‬ ‪#‎TT‬,驗後發現條陣真係冇事,但部車就好有問題,成架車改頭換面,全車轉色,由黑變白。
當然準買家,即時放下心頭大石,更多謝馬田解開他的疑慮。
幸運地,部車真係直版,如果唔係想攞返訂都有幾難,所以各位記得,要 ‪#‎先驗車後落訂‬,否則就自討煩惱。
到時候,就一個字,煩!煩到嘔!
#HKMI 
‪#‎香港驗車HKMI檢驗新車服務‬
‪#‎香港驗車HKMI買賣二手車前檢‬