R車當4分車賣 日本分紙信唔過!



R車當4分車賣 日本分紙信唔過!

[進口儀器 難逃法眼]

今天驗了一部2010年日本水貨車,驗車身時發現尾沙板有異常情況,見到咁樣,同事立即响起警號!全車反轉再反轉,翻箱倒籠,碰巧公司高層巡視業務,親自落場檢查,用英國進口的塗層度油儀,再次進行檢查,雖然在完裝的電釘位做回遮醜的掩眼法,但同事一年檢驗超過二千部車,根本就難逃法眼,結果我們將如何接駁你情況,重整犯罪過程展現買家眼前。

[車行死撐 不甘示弱]

車行仍然力撐,表示有分紙在手,表明架車無駁,同事亦不甘示弱,表示分紙同檢查結果有岀入,已不是新聞,經過兩個回合已KO車行先生。

[學藝未精 與我何干]

同我地拗?拗來有什麼用,你學藝未精,被人過你兩楝,與我何干?

你給日本棟又好!你俾行家楝又好!我真係幫你唔到,記住以後唔想中招,未「驗左先籮」,「袋住先」,就話假啫!「驗左先」,就一定真!

下次唔好咁天真,人地講你就信,賣花讚花香,你唔係唔知吓?

[日本分紙 差異極大]

仲有!日本仔信唔過!全日本有十幾廿個Bid場,你地以為Bid場個個同一標準,一定唔會,細場手鬆,無非想做生意,貨主同bid場熟又手鬆d,所以話啦!日本分紙信唔過,以不是新聞。

[先驗車後落訂]

大家會問點算?人算不如天算,理得佢同你講張分紙滿分爆燈,買之前一定要驗左先,信分紙真係信唔過,一定要驗車。

R車當4分車賣 日本分紙信唔過![進口儀器 難逃法眼]今天驗了一部2010年日本水貨車,驗車身時發現尾沙板有異常情況,見到咁樣,同事立即响起警號!全車反轉再反轉,翻箱倒籠,碰巧公司高層巡視業務,親自落場檢查,用英國進口的塗層度油儀,再...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Sunday, 24 May 2015