馬田驗AE86 遇到燒方方 知道仲想買!唔駛驗啦!



馬田驗AE86 遇到燒方方 知道仲想買!唔駛驗啦!

AE86是很多人的Dream car,城中罕有,盤源少,需求大!
馬田是做車身焊接專科,由七十年代燒 Engine No,到近期的高技術,他都畧有研究。
基本上難逃「馬眼」!今日就驗86,呢部是1986年出廠!馬田同買家傾左兩句,已知他中毒太深,買家指部車比同年份的平,只要唔係事故車就買。
馬田二話不說,第一時間打開車頭蓋,九十度鞠躬,只是望副No,原來是傳説中的「燒方方」。
馬田一見到方方姐,肅然起敬!馬田終於明白,平得有道理!
馬田即時召喚雙方,清清楚楚指出,問題所在,雙方表示清楚,估不到,球賽開始唔夠五分鐘,就吹雞完場!
馬田預備吹雞一刻,買家竟然有意見,表示同運輸署重新報就得,馬田見他這麼堅持,唯有打電話返公司,要求「事故車熱線」,打給買家!
大家要知,馬田驗車得,但講嘢就一定唔得,他經常得罪賣家,已不是新聞!
事故車熱線負責人,問清楚發生什麼事後,即時打給買家,他問可否報返給運輸署,這就沒事啦!
朋友,唔通你偷左粒鑽石返來,轉左手就當冇事,老友架車有問題,就有問題,點解依家No唔同,你點解釋先?
經過十分鐘的解釋,他終於無奈接受現實,但收線前,仍説架車真係好抵!
我都知!架車唔係有問題點會咁抵!
事後再聯絡買家,買家表示多謝我們,他會再找車,表示一定會再找我們幫手!
希望下次,唔好再見到「燒方方」
馬田
2015.09.23

馬田驗AE86 遇到燒方方知道仲想買!唔駛驗啦!AE86是很多人的Dream car,城中罕有,盤源少,需求大!馬田是做車身焊接專科,由七十年代燒 Engine No,到近期的高技術,他都畧有研究。基本上難逃「馬眼」!今日就...

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Wednesday, 23 September 2015