朋友轉讓 都要驗車 CLA250一手 出事了



朋友轉讓 都要驗車
CLA250一手 出事了
買車不離幾個途徑,一係在網上買,一係去車行買,仲有就係朋友圈私讓。
但種種買車方法,都要驗車,有人問,朋友圈私讓,為何要驗車?朋友點會呃朋友?
我們無意傷害,朋友間的友誼,試想新車都可能有撞過,何況朋友買的是二手車,又不是新車,上手賣給朋友,如沒有驗車,買了部事故車,有幾出奇。
今次主角,就是朋友間轉讓,客人都擔心車有問題,初期都是想知部車,有沒有地方損耗,所以叫相熟車房揸架車,安排位置給 ‪#‎香港驗車‬ 檢查?
我們檢查期間,發現車有事故,於是同車房老闆傾,他説:「我洗車時,都覺得怪怪地,但又唔知發生什麼事!」
於是我們便由外至內,由上而下,進行檢查,我們用塗層度油儀,分析油漆的厚度,証明左右尾沙板有灰,再仔細檢查C柱,亦發現有灰。
我們再進一步檢查,有以下情況:
1)發現右尾沙板,有焊接。
2)左右頭沙板螺絲有拆過和維修。
3)右頭燈更換。
4)爆焊
5)頭冚螺絲有裝拆
6)避震機塔頂螺絲曾有裝拆。
7)避震機兩口螺絲曾有拆過。
8)膠碼仔缺失
9)頂柱有灰
10)左尾C柱有灰
11)右尾C柱有灰
12)右尾沙板有灰
以上就是,車房說,部車怪怪地,我地就驗到出來,唔單止怪怪地,仲証明是事故車。
所以朋友圈買車,都要驗!零首又好?一首都好,都係驗左先。
恭喜客人避過事故車!更多謝你選用#香港驗車
‪#‎CLA250‬ ‪#‎驗車‬ ‪#‎HKMI‬ #香港驗車 
‪#‎先驗車後落訂核對文件必付本票‬
‪#‎香港驗車HKMI檢驗新車服務‬
‪#‎香港驗車HKMI買賣二手車前檢查‬