大撞 有咩 我唔覺噃



大撞? 有咩? 我唔覺噃~

嘩!咁都得!

 

早兩天我們去驗車,驗完如常向客戶講報告,左頭的車輪撞拗咗,他說等等,驗車員不知何事,站在一旁。原來車主應承如有大撞,驗車費由佢負責,所以客人要車主付,當然同事未能處理,又要我岀動,我和客戶說這樣爭論都沒用,車主賴皮,都沒他法,我在此多謝客人,他非常明白事理,自己先付驗車費,同事先離去。

 

各位讀者,請你記住『車主同你承諾任何事情都沒用』,更加重要是,大撞,水浸,積木車,是沒有實際定義,因為你認為大撞時,他認為沒有,這樣只會出現『口同鼻拗』。

 

所以下次如車主同你說放心,大撞,水浸,積木車,佢俾又好,退訂又好,都唔好信,就算真係要落訂,都要這樣寫『如車有任何維修和機件曾經更換,均可退訂。』

 

當然最好是先驗車,後落訂,不是不信車主,只是程序問題,難道車主會覺得準買家貪玩,用1100元約驗車,驗完車會沒事不買?

 

再次多謝損失的買家,但我們非常欣賞你的處理方法,我們再一次証明,我們的客戶是有質素,有修養的,感謝!

Posted by HKMI 香港驗車 Hong Kong Motor Inspection 流動驗車服務 on Thursday, 23 April 2015